Reklamace, výměna a vrácení zboží

Pokud chcete vrátit, vyměnit, nebo reklamovat zboží, pošlete ho na naši adresu buď poštou, nebo třeba přes kurýrní společnost. Můžete ho také přivézt osobně (ale v takovém případě nám dejte vědět předem, nemusíme být doma). Neposílejte zboží na dobírku, takové balíky nebudeme moci přijmout. Vyplňte formulář níže a vložte jej do balíčku. Nebo jej jednoduše pošlete e-mailem na naši adresu [email protected].

Výměna zboží

Pokud chcete vyměnit zboží ze své objednávky, jednoduše nám napište na e-mail [email protected], jaké zboží chcete vrátit, a za co jej chcete vyměnit (nezapomeňte uvést barvu,velikost, atd.). Společně se pak domluvíme na dalším postupu.

Reklamace zboží

Pokud chcete zboží reklamovat, vyplňte níže uvedený formulář a pošlete nám jej spolu se zbožím (případně e-mailem).

Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů od uplatnění reklamace, lhůta začíná běžet ode dne následujícícho po dni uplatnění reklamace. Ale nebojte se, snažíme se reklamace vyřizovat obratem. Jakmile nám zboží přijde, posoudíme, zda reklamace je uznatelná a následně vám zavoláme a společně se domluvíme na dalším postupu. 

Reklamace musí být uplatněna nejpozději ve 24 měsíční lhůtě od nákupu a nevztahuje se na běžné opotřebení zboží. Měli byste být schopni prokázat, že zboží bylo zakoupeno u nás - například předložením kupního dokladu, ale bude stačit, když nám sdělíte číslo objednávky.

Vrácení zboží

Pro vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě (odstoupení od kupní smlouvy) vyplňte níže uvedený formulář a pošlete nám jej spolu se zbožím (případně e-mailem). Jakmile nám zboží přijde, zkontrolujeme, že je nepoškozené a obratem vám vrátíme peníze.

Adresa:

Ing. Ondřej Václavek
Na Výsluní 191
280 02 Kolín - Štítary

Dokumenty

expand_less